zpět
Oborová řešení

Telekomunikace

Specializujeme se na poradenství v oblasti telekomunikací. To zahrnuje dva komplexní systémy: OSS a BSS, které mezi sebou navzájem kooperují.

OSS – Operational Support System, tedy softwarové aplikace, které podporují, řídí, zásobují a udržují back-office aktivity TELCO sítě. OSS je používané zejména pro plánovaní sítě a její struktury, podporu a inženýrský tým poskytovatele služeb. A právě OSS pro oblast telekomunikací jsou jednou z klíčových kompetencí ARTINu.

BSS – Business Support System obsahuje softwarové aplikace, které podporují front-office aktivity. Ty už uživatelé mají možnost vidět a pracují s nimi. Jsou to například aplikace jako Billing, Order Management, Customer Relationship Management, Call Centre Automation.

Od roku 2002 dodáváme OSS řešení zaměřené na management síťové dokumentace (network inventory), plánování a design sítě (network planning & design), poskytování služeb (service fulfilment) a zabezpečení úrovně jejich kvality (service assurance) pro telekomunikační společnosti různých velikostí v České republice, na Slovensku, Rakousku a v zemích Beneluxu. Využíváme při tom platformy předních světových výrobců jako Amdocs a nebo NetCracker, ale i menších inovativních dodavatelů jako Systems MechanicsCross nebo Ontology. Produktovou znalost kombinujeme s vlastními nástroji, zkušenostmi a know-how s cílem dodávat efektivní řešení pro konkrétní bussines problémy našich zákazníků.

Když se český T-Mobile rozhodl obnovit svojí síť, postarali jsme se o zapojení nových zařízení do OSS. Naše poradenství pomohlo zrychlit a zkvalitnit výstavbu sítě. Pro víc informací klikni na: Případová studie T-Mobile.

Pro Hutchison Drei Austria, jednu z telekomunikačních společností na rakouském trhu, se podílíme na vývoji integračních interface-ů komunikujících s množstvím systémů ( HLR, TIBCO, …). Náš tým také rozšiřuje CRM systém operátora a podílí se na migraci zákaznických informací. CRM je postavené na technologii PeopleSoft a zákaznická data jsou uložena v ORACLE databázích.

ARTIN kontinuálně investuje do rozvoje OSS kompetencí, výsledkem čehož je široké portfolio služeb pokrývající kompletní životní cyklus OSS projektů.
Naše nadšení pro tuto oblast dokazuje navázaná spolupráce s OSS Line, specializovaným portálem zaměřeným na vytváření užitečných informací s cílem pomoct OSS komunitě přijímat kvalifikovaná rozhodnutí ohledně OSS projektů a systémů.

 

Popište nám váš OSS problém, iniciativu a nebo projekt a my vám navrhneme efektivní a přitom cenově dostupné řešení. Celý proces se skládá ze tří jednoduchých kroků:

Oborová řešení

Robotika & umělá inteligence

Automotive

Pojišťovnictví

Zobrazit všechno